FÖRSÖKER GLÖMMA GÅRDAGEN VILKET ÄR RÄTT SÅ ENKELT NÄR MAN INTE MINNS DEN

Bakis som ett jävla svin

Full som ett jävla svin igår. Kom inte in på flera ställen, utkastad från ett. Minnesluckor är det enda jag minns.


Var så full så jag trodde du ringde. Men det var någon annan kille som jag tydligen träffat under kvällen. Flera gånger ringde han och jag pratade på för jag trodde det var du. Gick ut och kollade efter dig för du sa att du stod utanför stället. Hur fan kan man vara så full?

Men maten går än så länge bra! Åt två mackor när jag kom hem inatt. Frukost blev en tallrik fil med honung. Lunch fisksoppa. Kaffe med mjölk. Lite jordgubbar och lightläsk. Nu väntar snart middag då jag bara äter quornfiléerna. Och sen en glass ikväll. 99kcal innehåller solero så det är vell helt ok. Den stora prövningen kommer imorrn när vi är bortbjudna hela dagen. Får försöka äta extremt lite av varje. Vi ska nog både fika och ha efterrätt.


Kommentarer
Postat av: tess

det är lite jobbigt med påskhelgen.. får du nåt påskägg som du måste försöka hantera på nåt sätt? Jag vet inte hr jag ska göra med mitt...

2009-04-11 @ 11:39:52
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefin blogg!

2009-04-11 @ 11:50:23
URL: http://anawi.blogg.se/
Postat av: K

klart du klarar morgondagen! Det gäller att vara fokuserad och bara bestämma sig. Visst är det så att känslan av att ha gått ner i vikt är bättre än att äta? Påskmiddag idag, massvis med mat och godis. Varför ska jag äta allt skit? För att det är gott? Det är ju MYCKET härligare att kolla sig i spegeln, mäta sig, väga sig och se at för faaaan vad bra det går =) Bara tänk positivt så går det bra!! Eller så bestämmer man sig för att unna sig litegrann av det goda, då brukar jag kunna kontrollera intaget mycket bra. =) Lycka till, jag tror på dig =)

2009-04-11 @ 13:01:10
URL: http://afrodisiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0