HUR MÅNGA GÅNGER SKA JAG BEHÖVA SKRIVA DESSA INLÄGG?

Om ni fick en önskan? EN önskan... vad skulle det vara? Ingen tvekan om att det skulle vara att få bli smal i mitt fall. Känns hemskt att jag hellre skulle önska det än att bli nöjd och lycklig med mig själv. Men vill lyckas! Har hållt på i flera år nu. Det enda jag tänker på...

Jag har inte lyckats gå ner i vikt trots att jag velat det i flera år. Har bara blivit värre. Så varför skulle det funka denna gång? Har jag fått en uppenbarelse? nej. Kan inte detta få vara det sista inlägget som handlar om en katasfrofal helg? Denna söndag har jag ätit upp emot 20 mackor. Massa godis. Och riktiga måltider. Kan knappt andasdå kroppen säger emot, inte ligga ner, sitta upp eller stå upp. Magen gör så ont.

När jag gick hem inatt, full och med musik i öronen tänkte jag att det måste sluta nu. Ska börja äta normalt. Har ju gått upp 15kg sen jag började fundera på att gå ner i vikt. Så det har ju gått åt fel håll. Men nu, sitter jag här med världens största ångest, bunkrat upp med pulversoppor och kokt ägg inför hela nästa vecka. Vill ju bara gå ner i vikt nu, sen kan jag börja äta normalt... HUR FAN SKA JAG LYCKAS. Vet att jag kan klara det under 5 dagar. Hur ska jag hålla det uppe under helgen???

Alla dagar: Frukost 2 kokta ägg och te. Lunch soppa. Middag. Nutrilett/soppa (Träna) Mellanmål kokt ägg. (äpple vid lågt blodsocker) Var borta varje dag vid middagstid så jag slipper äta med familjen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle önska att jag var lycklig och nöjd med mig själv....... men det blir jag ju när jag är smal... ;-)



Nöjd med mig själv blir jag nog aldrig, men lite lyckligare är jag allt när jag är smal... suck



Jag önskar dig lycka till i veckan (även om jag eg vet hur dåligt det är med dessa eviga dieter..).



Kramis

2009-04-06 @ 13:08:38
Postat av: pussel

Glömde skriva "namn"...

2009-04-06 @ 13:09:52
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0