PÅSK = PANIK

Påskhelgen närmar sig med stormsteg och jag blir bara mer och mer orolig. Hur ska jag klara detta?! Jag ska klara detta! Enligt planerna blir det utgång på fredag. Sen lördag ska vi hem till några familjekompisar på påskmiddag, äggletning och massa annat. Synd att jag kommer vara bakis, man blir så mycket mer sugen på mat och sötsaker då. Får gå upp tidigt på lördagsmorgon, ta en promenad innan vi åker, inte käka mkt. Två ägg till frulle så jag kan äta lite mer hos dom. Men ska ändå se upp. Lite mat (lchf) och minnemalt med efterrätt. I påskägget har jag redan sagt att jag inte vill ha godis utan någon liten plojgrej. Inget godis! BIG NO NO




Kommentarer
Postat av: K

Har också funderat över påsken! Kommer få godis TVÅ gånger tillochmed.. Usch usch, får se till att bjuda bort det eller gömma undan. Kan inte slänga sånt som jag får, känner mig så dum då! Får helt enkelt testa min beslutsamhet =)

2009-04-07 @ 18:04:01
URL: http://afrodisiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0