SUPRISE

Vaknade med en vikt på 67.1 kg. Har alltså gått ner 1,9 sen igår. Ska inte gå och tro att det kommer minska såhär mycket nu bara för det. Antar att det var vattenkilon, mensen är över nu också så det har säkert haft en stor påverkan.

Usch vill verkligen inte till Ätstörningskliniken idag... Allt som går så bra nu. Det jag vill fokusera på är resultatet jag fick på ett test vi gjorde förra gången. Det visade att jag har extremt lågt självförtroende osv. Vilket är det som lett till ätstörningar skulle jag säga. Därför känns det mer viktigt att fokusera på det än att jag ska gå till en dietist. Är inprincip en dietist själv då jag kan allt om mat, hälsa och motion. Känns onödigt att betala pengar för det då. Och fortsätta hos kuratorn känns också helt fel då det inte går frammåt. Jag har inte hur mycket pengr som helst att lägga ut på att sitta där 20min och inte göra ett piss. Nu är det dags för handling!

Kommentarer
Postat av: selena

åh skönt att de går bra för dig! jag har äntligen också hittat tillbaka på rätt spår igen! =)

2009-04-02 @ 12:31:16
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: pussel

Jag känner igen det där. Känns inte som det går frammåt alls hos min terapeut =/. Hon vill bara prata om mitt förhållande till killar typ. Om jag träffar nån osv. Visst, jag har dåligt självförtroende och svårt att träffa killar, men vad hjälper det att bara sitta och prata killar då?



Och terapeuten på äs-enheten har jag inte mkt hjälp av heller. Jag kan ALLT om kost och hälsa (ganska mkt iaf ^^). Jag är intresserad och påläst. Jag VET vad jag behöver göra/äta för att sluta hetsäta.



Fast ändå vill jag ju ha hjälp.. suck

2009-04-04 @ 18:13:49
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0