UPPDATERING

Vikten ligger som vanligt på 69kg. Samma senarium som utspelar sig varje helg. Men denna helg ska jag klara det. Ska börja måndagen med en lägre vikt än söndagen för en gång skull. Det är extra viktigt denna vecka då jag nästa helg åker ner till några kompisar i jönköping. Målet var att ligga på 65 kg då. Men är det rimligt? 4kg på 1 1/2 vecka? Skulle bli så brutalt överlycklig om jag lyckades!

Gårdagen och idag har funkat bra med maten. Ägg till frukost, soppa till lunch, igår år jag stekt ägg till middag. Ikväll ska jag hem till en kompis på middag. Hon är ganska hälsomedveten så nyttigt blir det nog. Gäller bara att hålla igen. Ät högst halva tallriken. Skyll på att jag fikade i skolan och fortfarande är mätt. Jag som inte ens var i skolan idag. Sa bara det till henne för jag vill slippa ses. Ville gymma själv och ligga på balkongen och stekta. Vilket jag också gjorde. Med syrrorna. Mina älsklingar. Dom enda jag klarar av att vara med en hel dag utan att det blir jobbigt.


Planeringen för resten av veckan är ägg till frukost och soppa till lunch (har en ny favorit, champinjonsoppa). Imorgon ska jag träna vid sju så då äter jag själv innan (stekt ägg). Torsdag lagar jag mat åt familjen (soppa), lördag ska vi på påskmiddag (ät extremt lite) och söndag gör jag gryta till hela familjen. Dom äter mer ris och jag som soppa. Klart! Detta ska jag klara, No mercy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0