DAGENS UTMANING

Jag har varit en riktigt DUKTIG FLICKA som klarat hela fem dagar med dieten. Morgonvikten igår låg på 68.1 vilket kändes både tråkigt och lugnande. Var orlig att jag skulle ha gått upp då jag inte vägt mig på flera månader så jag hade ingen aning. Men såklart tråkigt att det inte hänt något, kanske kan det ha att göra med att jag börjat gymma. Muskler väger mer än fett.

I julklapp fick jag 1000kr av mormor. Dom valde jag att lägga undan för att få ta fram när jag gått ner 10kg. 100kr/kilo. Jag är verkligen helt pank för tillfället så dom pengarna skulle verkligen behövas. Ännu en anledning till att verkligen satsa på viktnergången!

Nu är det bakisdag! Så dagens utmaning är att klara av att äta som tidigare i veckan!! de klarar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0