FANTASTIC FOUR

Inom en snar framtid ska jag besöka dessa fyra platser! En stor dröm jag har. Alla mina vänner är ute och reser i thailand. Fuck thailand, bara trusister där nu. Sydamerika är så mycket häftigare. Och den lilla staden Sirmione i Italien som jag såg en bild av och föll direkt. Så otroligt vcker och speciellt! Sen vill jag självklart över till London igen, mitt andra hem. Vart där ett par gånger nu och jag bara älskar staden. Kikade precis in Primarks vårkollektion och den vill jag bara inte missa så kanske ta en tripp över på påsklovet? Sist men inte minst Brighton, så underbar stad vid englands kust. Var där i sommras med syrran och måste dit igen. Hur ska detta gå ihop då? Har ett par idéer.
Tjatar på familjen att vi åker till Italien i sommar. Pappa vill tillbaka till Caorle (en kuststad) och då skulle man kunna åka förbi Sirmione på vägen, stanna 3 - 4 dagar. Det är ju verkligen ett ställe som vuxna uppskattar.
Antingen tar jag en tripp till London nu i vår, men då kan jag inte åka till Broghton i samma veva för där vill man vara under sommarn. Så isåfall ska jag kanske flytta till london i höst och börja äventyrer redan i augusti med en vecka i Brighton.
Men, om jag åker till London i höst så kommer jag inte ha råd att samla ihop pengar till en resa till Sydamerika. För att göra det måste jag jobba hela hösten. Men samtidigt så finns det inga jobb här. Lösning. Hittar ett bra sommarjobb (lättare än att hitta ett i höst) och jobbar mycket i sommar. Sparar som fasike. Har faktiskt redan börjat spara och skippar jag London i vår så kan jag använda sparpengarna det Brasilen istället.
Taggad!? jaaa


Rio de janeiro, tänk att vara där under karnevalen! Måste bara hitta någon att resa med.

 
En del av primarks vårkollektion, vill inte missa den :(


Fint!? jaaa, och tror ni inte att pappa också skulle tycka det? han som älskar visby!


Min egna bild av Brighton. Gud vad jag saknar det nu!

JAG SKA TILL DESSA PLATSER! INGET ELLER INGEN SKA STOPPA MIG, FRAMFÖRALLT INTE JAG SJÄLV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0