KAN JAG FÅ FINNAS I DITT LEENDE?

Drömde om dig inatt. Igen. Det var underbart. Att få vakna upp med den känslan, känslan av värme, lätthet, nervositet, pirret i magen. Att få tycka om någon på riktigt. Men nu var detta inte på riktigt. Det var en dröm, en tanke.

Kan det inte få bli verklighet? Jag behöver inte bli din flickvän. Jag vill bara känna att jag har någon, någon att bry mig om, att bry mig för, att gilla, prata om, fnissa nervöst åt. Låt mitt hjärta få dunka nervöst! Låt mitt hjärta få bli varmt när jag ser dig. Låt mig få se dig.

Och kanske att jag kan få finnas i dina ögon, i ditt leende, bakom din rodnad. I din famn.


Kommentarer
Postat av: e

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt ;)

Planera säger jag bara =)

Lycka till, kram!

2009-02-17 @ 20:22:40
URL: http://weightless.bloggagratis.se
Postat av: stina

cool bild

2009-02-18 @ 14:43:34
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0