MITT LIV I TVÅ ORD

Ensamhet. Vaknar på morgonen. ensam. tittar ifall det är ledig i köket. Vill inte äta med någon annan. Ensam. Sätter mig vid datorn, tar den gamla vanliga rundan, facebook, bloggkoll osv. Men sen då? Sen sitter jag där. fullständigt alldeles jävla totalt komplett ENSAM. Tränar eller prommenerar. Ensam. Tittar på tv, åker till stan. ensam ensam ensam. Who's to blame? mig själv såklart, det är jag som valt att stänga mig själv inne, aldrig kontakta någon, ljuger om någon vill ses. Varför? Jag håller på att tappa greppet om allt. Om mina vänner och mig själv. Kommer dö ENSAM. 

Meningslöst. Vaknar på morgonen. Meningslöst. Äter frukost. Nödvändigt men ändå meningslöst. Sitter vid datorn hela dagen. Tränar men hetsäter sedan. Meningslöst. Vad gör jag med mitt liv egentligen. Allt är så meningslöst. Går i skolan men läser ett ämne jag inte ens kan göra något med i framtiden. Meningslöst.  

Jag vill börja leva! Uppskatta mina vänner och det jag gör. Komma fråmåt, utvecklas. Jag vill inte vara ensam, jag vill inte ha ett meningslöst liv. Jag vill vara och göra meningsfulla ting. Jag vill resa! Jag ska resa. Sedan ska jag plugga till något jag verkligen vill. Arkitekt. Jag ska vara med mina vänner, ringa och umgås, uppskatta dom, sluta vara avundsjuk.



Kling i brasilen! Där ska jag vara om ett år, med mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0