NY MÅNAD

Jag åt cheesecake ikväll. Men tror inte jag ska ha ångest. Vet inte varför jag inte känner för att få ångest, men det känns ju bättre att inte ha det? för vad gör de egentligen? oftast det som gör att man hetsäter. Känner mig rätt stolt att jag inte har hetsätit idag. Bra frukost, 6 godisar till lunch, paj utan pajskal till middag. Sen blev det en liten macka, några ostrullar och cheesecake. Så visst har jag ätit för mycket. Men ändå inte så mycket som jag brukar. Nya bikinin får mig att vilja hålla dieten, att mina smala vänner kommer hem från thailand gör det också. Nu är det imorrn som gäller. Söndagar är svåra. Sista dagen på veckan gör det lätt att tänka "ny vecka imorrn, nya tag, kan jag passa på att svulla idag". Men så ska jag icke tänka! Ska stå på mig, träna och städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0