UPP OCH NER, FRAM OCH TILLBAKA, BERG OCH DALAR

Upptäckte precis att min matvåg är trasig. Den har under hela veckan visat fel vikt... kul att allt jag räknat har varit helt fel. Nu måste jag köpa en ny sån också. Dagen har iallfall hittills gått bra. Druckit mycket cola light men det tycker jag är ok. Istället för lunch blev det ett par praliner. 6 stycker rättare sagt, 250kcal så de var ju helt ok! Faktiskt jävligt värt att få äta lite godis, även om det är lite så känns det som en belöning och man behöver inte ha dåligt samvete! Några läkerol har däremot slinkt ner också, mindre bra. De innehåller kalorier och går att man får uppsvälld mage.. Nu väntar lördagsmiddag med familjen och cheesecake till efterrätt. Not for me! De klarar jag!


Känner mig på bättringsvägar. Hade riktigt kul på krogen igår. Kände mig tillräcklig. Åt några kycklingspett när jag kom hem! Inga mackor! credd till mig. Nu ska jag prova nya bikinin som jag fick hem! Tar några bilder, få se om jag vågar lägga upp dom på bloggen här sedan. Kan kanske vara bra som coaching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0