WHY I WANT TO BE SKINNY



- Kunna få slät hy. inga celluliter
- Kunna springa omkring hemma i underkläder utan att det hänger och slänger
- Ha tighta tröjor till jeans
- Se fram emot och njuta av sommaren istället för ångest
- Kunna gå in i ett rum och känna att folk inte kollar på mig bara för att jag är tjock
- Veta att jag är snygg från alla vinklar, hur jag än vrider och vänder på kroppen
- Snygga armar i linnen
- Slippa hålla handen under hakan/ ha halsdukar för att gömma dubbelhakan
- Kunna skratta åt tjockisskämt
- Få slippa hålla in magen 24/7
- Vilja vara med på fotografier
- Våga tro att jag kan få en snygg man

http://itspam.blogg.se thanks for your inspiration


Kommentarer
Postat av: pam

Det är alltid då det blir svårt.. :( middag med familjen.

Du kan inte börja äta på ditt rum? lite sådär oskyldigt.. vid datorn eller så. Säg att det går lättare då. För din skull. Så kan du fuska och slänga någonstans?

Att smita ut, inte vara hemma vid middagen är ju med en välkänd metod.. men den kanske inte funkar för dig?





kram

2009-02-15 @ 18:08:27
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0