BAKOM LÅS OCH BOM

Kände det på mig igår. Var inte lika taggad som jag brukar. Suktade efter allt annat en att hålla en diet. Lyckades ändå ta mig igenom hela dagen, åkte och tränade men sen va jag körd. Surplade i mig en massa soppa, 3 tunnbröd och chips... Allt i smyg, allt åt helvete. Vägning med prefection imorgon och jag kommer ha gått upp. På två dagar har jag gått upp från 66.9kg till 70.5kg. Kanske är det dags att inse att detta inte funkar? Fast det funkar ju fantastiskt bra om jag bara kan hålla mig. Nu vet jag också vad som händer ifall jag bara svullar en dag. Snälla, låt mig klara detta. Jag skulle göra vad som helst för att få vara smal tills i sommar. Menar verkligen vad som helst!! Nu blir det träning och gömma sig hemma i en vecka.




Allt blir också så mycket värre då min kompis kommer hem från thailand imorgon. Hon är världens smalaste människa men klagar alltid på hur tjock hon är. Hon har också någon slags ätstörning. Men inte samma som mig, ingen JÄVLA HETSÄTNING. Ska jag säga att jag fått feber så jag slipper visa mig?

Kommentarer
Postat av: k

Gumman! Jag lovar lovar, det är vätska, INTE fett. Det är omöjligt att gå upp i fett på så kort tid. Om du inte äter 15000 kcal om dagen, men det tror jag inte =) Du är duktig, vi har alla våra dåliga dagar. Man FÅR misslyckas lite ibland, det är OK. Vi faller allihopa dit någon gång (ofta dessutom!!). Det kommer gå bra, jag lovar! Kör hårt i veckan så ser du på vågen på söndag att du är minus igen. KRAM!

2009-03-31 @ 12:55:56
URL: http://afrodisiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0