DAGS FÖR FÖRSTA MÖTET PÅ ÄTSTÖRNINGSKLINIKEN.

Nu börjar nervositeten smyga sig på. Hur ska det gå? Kommer jag få någon hjälp? Tänk om jag stöter på någon jag känner där inne. Vad säger man då? Heeej, jag hetsäter! Åt 10 mackor till frukost och är tjock som en gris!.. Stämmer, jag åt 10 mackor till frukost. Har legat med lågt blodsocker hela natten, kanske kan det vart de som får än att tappa kontrollen. Jag vill ha hjälp NU! Klarar inte mer. Har inga kläder som passar. Kommer aldrig bli smal, aldrig... Kollade vad jag vägde förra året vid denna tidpunkt. 63!! Hur lyckades jag då.. FAN FAN FAN FAN

Ska berätta allt. Inte ljuga för kuratorn. Enda sättet. Shit, jag skakar. Så arg är jag på mig själv.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad jobbigt! :( Hoppas det gick bra med kuratorn!



Sen om inlägget nedan, skorna. Grymt snyggt gjort om det var de svarta du gjort. Skulle vara assnyggt med nitar som de från Top shop!



ABC dieten = http://anabootcamp.page.tl/



Tack för kommentarerna! Din blogg är vääldigt snygg den med! :D

2009-03-07 @ 11:50:45
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-10 @ 03:14:59
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0