DEN VANLIGA GAMLA SÖNDAGSÅNGESTEN.

Vad händer? Vart är mitt liv påväg? Jag drömmer och kämpar så fruktansvärt hårt. Men allt går i kras. Samma historia upprepar sig varje vecka. I över 3 år har det hållt på nu. När ska det ta slut? Kommer det någonsin att ta slut? Tänk om det bara fortsätter, dag ut och dag in. Vågen ökar till 70, 80 och 90kg. Det finns inte mycket kvar av den Kajsa som levde lycklig för några år sedan. Träffade killar, levde livet, bade, solade och skrattade. Hon som inte bekymrade sig så mycket. Vart finns hon? Finns hon kvar inom mig? Längst in i själen ligger hon kanske och trycker i något mörkt hörn, rädd för det monster som tagit över hennes kropp. Men jag gör vad som helst i världen för att hon ska ställa sig upp, växa och ta tillbaka sin kropp, få den att åter känna glädje och trygghet i sig själv. Så att jag kan få ett liv att leva. Få tillbaka mitt liv.



HEJ! NUTRILETT? WANT TO BE MY FRIEND FOR LONGER THEN A WEEK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0