DET MAN KÄMPAR FÖR ATT EN DAG I LIVET SKA FÅ SLÅ IN

På baksidan av min dörr hänger två papper. Ett med mina mål och det andra med mina drömmar. Jag har dom uppsatta för att ständigt kunna påminna mig själv om vad jag kämpar för, vad som är viktigt för mig. De övergripande målen jag jobbar med just nu är att trivas och tro på mig,vara stolt och skapa fred med mig själv.
- Att se möjligheter ej svårigheter. Det värsta som kan hända ar att det går åt skogen. Men man lär sig av sina misstag.
- Ta ingen skit. Varför ta emot något jag inte vill ha?
- Prata. Med psykolog, pappa och mamma. Kommer lätta på den dåliga relationen med mamma.
- Sluta ljuga, stå för vem jag är och vad jag vill.
- Kunna ha en konversation. Att övervinna räddslan för pinsamhet. Kunna umgås utan att vara nervös.
- Ta varje chans jag får. Var aktiv och hitta på saker.
- Tandställning bort
- Bra diabetes

- Målvikt  55kg
- Alltid vara fräsch
- Förebild Isabella Löwengrip
  Positiv inställning
  Strävar efter sina drömmar
  Spontan, framåt
  Tror på sig själv
  Socialt aktiv, skapar ny kontakter



Jag har många drömmar, stora och små. Vissa kommer endast förbli drömmar.
- Plugga utomlands (Köpenhamn/London/USA)
- Jobba utomlands (London)
- Resa (Sydamerika - Centralamerika - USA)
- Plugga i sverige (Uppsala/Lund)
- Arkitekt
- Mäklare
- Journalist
- Jobba med något skapande
- Reseledare
- Rik (sex and the citytjej)
- Hästgård
- Vindsvåning/ etage med Walk-in-closet
- Segling och ridning
- Hälsomänniska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0