DIABETES FÖRSTÖR ALLT. MEN JAG KAN STÅ EMOT.

Vaknade med dåligt blodsockervärde igen så jag kan inte åka och träna. Iallfall inte än, måste vänta tills det gått ner. Igår hamnade jag lågt när jag var i stan och väntade på att träningen skulle börja. Tänkte då först ge upp och åka hem. Men så tog jag min grapefrukt och stannade kvar! Inget kan rubba mig! Vågen stod på 69.2kg idag. Imorrn ska det va ännu mindre!

På tal om morgondagen. Våffeldagen. Vi har ingen våffeljärn så det borde vara lungt. Ska klara det. Ikväll ska jag på filmkväll hos en kompis. Hon är världens smalaste och anorektiska människa så något godis lär det inte bjudas på. pjuuu... 

Idag skulle jag vilja gå klädd såhär:
Sunny but cold winterday


På gymmet såhär:

traning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0