EN ÅNGESTFYLLD LÖRDAG

Morgonvikt: 67,5 kg. Känner mig helt slut i hela kroppen. Åkte och gymmade imorse och det var ett riktigt jobbigt pass. Orkade knappt ta mig upp för backen hem efteråt. Fredagskvällen klarade jag galant. Blev påskmust light och en grapefrukt. Ikväll väntar inflyttningsfest hos en kompis. Inte jättetaggad då jag bara känner henne och en till kompis. Men men. Tror mitt humör mycket beror på ångesten över texten som jag ska skriva och läsa upp på måndag. Har ingen aning om vad jag ska skriva.. Vi ska ha en uppläsningskväll i skolan med tema samtiden. På måndag ska texterna vara klara så vi kan börja planera hur själva framträdandet ska gå till. Måste skriva klart den idag. Nu. På två timmar. Imorgon hinner jag inte då jag dels kommer vara bakis, ska städa hela lägenheten, gå på syrrans musikal, laga middag och plugga annat. Gaahhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0