OUTHÄRDLIG VERKLIGHET = OÄNDLIGT DRÖMMANDE.

Jag dagdrömmer om det mesta. Oftast om hur mitt liv skulle se ut som smal. Men en annan favorit är ifall jag hade en walk in closet och all värdens snygga kläder att fylla den med.



Har hittat en nya sida där jag kan sitta och fantisera hela dagarna. På Polyvore hittar man kläderplagg från alla sorters märken och kan sätta ihop egna collage. Tänke att jag skulle börja lägga upp "dagens drömoutfit" då jag inte har råd att köpa kläderna själv eller visa upp mig själv i dom på bloggen. Antar att de inte skulle sitta så bra. Här är ett exempel:

Summer in the park


En aning sommrigt kanske. Klicka på bilden för att se var de olika plaggen kommer ifrån. Shoppa loss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0