EN VANLIG HOPPLÖS DAG I MITT HOPPLÖSA LIV

Allting känns hopplöst. Känner mig nere idag. En typisk svullar dag. Allting känns onödigt, uppstoppat. Känner mig som ett uppstoppat djur. Ensamt, fängslat i sin kropp, folk glor på den, äcklas, stel, hård och kall. Tyst.

Jag borde vara stolt. Första helgen på vädligt länge då jag inte svullat i godis eller bröd. Visst har jag ätit onyttigheter men inte i kopiösa mängder. Men vad gör det egentligen? inte går jag ner i vikt. Om en vecka kommer dom hem från thailand, kommer se mig och tänka hur tjock jag blivit, att jag aldrig kommer kunna gå ut med dom...

Jag måste sluta tänka såhär. Men denna vecka är bara så onödig. Ska bara läsa till tentan. Sitta hemma, få ångest, inte göra något, inte träffa någon.. Måste hålla ut till sommarn. 837KCAL. Nästa helg ska jag klara utan ett enda avsteg! Bikinin ska sitta snyggt i sommar. THAT´S IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0