FÖR MINA TUSEN KRONOR

Pengarna jag fick av mormor som jag lagt undan för att få ta fram när jag gått ner i vikt, de tänkte jag använda till skönhetsprodukter. Unna mig saker för att må och se bättre ut. Ska tänka ut några olika saker att köpa så jag blir ännu mer taggad att gå ner i vikt.

Det första är fina underkläder. När jag får en fin kropp vill jag förgylla den och belöna den med sexiga underkläder. Bh i spets och matchande trosor. Kommer va så fint

Det andra är vaxning. Man känner sig så mycket snyggare när man inte är hårig. Och att raka sig tar så förbannat mycket tid. Vaxning håller längre och ger bättre resultat.

Någonting mot celluliter. Kommer bli lagom till sommaren. Det finns en mängd olika krämer som sägs ska hjälpa till att släta ut huden. Ska titta närmare på det.

Funderade också på nagelförlägning men tror inte jag vill det. Har rätt fina naglar och tycker att det ibland kan se rätt fejk och plastigt ut med förlägning. Kanske ögonbryn-och fransfärgning, ny parfym, smink, hudvårdsprodukter... Har ni några förslag?



Spetsunderkläder från princess tam tam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0