FYRA DAGAR AV HELT PERFEKT BETENDE

Morgonvikten låg på 68.0. Nu börjar jag bli riktigt nervös över hur detta ska fortlöpa. Kommer jag klara att inte hetsäta? Kommer nergången fortsätta i samma takt eller stanna upp?

Ska snart iväg och träna med en kompis. Vill egentligen träna själv. Har alltid gillar det bäst, men nu hade jag inget val. Jag svettas alltid så fruktansvärt mycket och blir jätteröd. Tycker det är jobbigt att visa mig så. Men jag måste ju träna så....

Gick tidigare från skolan idag. Kunde inte vara kvar över lunchen. Vad skulle jag då äta? Måste hålla dieten. Ångrade mig på tåget hem, kudne ju ätit lite, bara sallad eller något.


Annars känns allting bra. Stolt över mig själv som klarat detta. Frågan är hur lång tid jag kan klara utan att mamma och pappa märker något..?

Kommentarer
Postat av: selena

åh vad kul att jag inspirerade dig :)

2009-03-26 @ 18:53:50
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0