HUR EN HEMSK MORGON BLIR EN BRA DAG

Allt var förjäkligt i morse. Men det har blivit bättre och bättre. Lät pappa läsa mitt skrivprojekt som är väldigt privat. Handlar om en olycklig flicka, och jag har såklart lagt in personliga värderingar och känslor i den, även omedvetet. Han tyckte att den var jättebra och verkligen berörde, då kände jag min en smula tillfredställt.

Efter en bra lunch åkte jag till skolan. Hade ett bra responssamtal med skrivgruppen. Självklart blev jag röd i ansiktet men vi hade trevligt. När jag kom hem så köra det träningsdvd:n "träna på 17 minuter" men alla tre pass (17 x 3) Därför är jag glad nu. Träning gör en glad och lugn.

Nu ska jag spåna på lite idéer, läsa en tidning och sedan laga middag till familjen. Broccoli-och ruccolasoppa är det som står på menyn. Soppa är bra, få kalorier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0