IBLAND ÖNSKAR MAN ATT HELGEN INTE FANNS.

Måndag morgon. Jag hade kunnat vara nere på 66kg idag. I söndags vaknade jag nämligen på 66.9kg. Kände mig lycklig då. Men bakisdag leder så lätt till svull. Så vaknade idag stället på 69.1kg!!!!!! Är helt utblåst i huvud och kropp. Dels av trött men framförallt av besvikelse. Visst var det inte svull att jämföra med tidigare hetsätningsattacker, men det ledde ändå till + 3kg! På en kväll! Nu sitter jag här, utan varken text att läsa upp eller kropp av vilja visa upp. Värdelös. Känner mig verkligen värdelös. Men nu vet jag vad svull leder till. En hel veckas kämpande förjäves. Kunde inte plugga igår då jag var bakfull som ett levande lik och allt jag tänkte på var macka efter macka som jag åt.

Men nu får vi tänka positvit. En ny vecka. Nya mål. Nya nergångar. Och inget svull i helgen! Ska göra en veckoplanering.


Kommentarer
Postat av: K

Jag hatar också helgen!! Det känns så naturligt att vara ordentlig och äta och träna på veckodagarna, men så fort helgen kommer så finns det tusen anledningar till att man kan slappna av.. NEJ NEJ NEJ. Jag har nästan lust att meddela kompisar/familj att jag inte är kontaktbar under nästkommande helger!! Haha, jag vill låsa in mig i lägenheten, hyra massa filmer och serier, rensa kylen på mat och endast ha tillgång till lightläsk och frukt. Lightläsk är bra också för det är vätskedrivande! Kanske är en idé!



Men jag lovar dig, imorgon kommeer du ha tappat massor i vikt. Det ÄR nästan bara vätska som samlats i din kropp!! Jag hatar vätska. Verkligen.

2009-03-30 @ 14:11:20
URL: http://afrodisiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0