TRODDE DET VAR ANNORLUNDA NU MEN JAG HADE FEL

Det slog snett igen. Efter att ha ätit ett par mackor på dagen så tappade jag helt kontrollen vid middagen. Åt sallad och lite köttfärs som vanligt men sen en hel drös med mackor. Hur kan det gå så fel? Hur kan jag låta mina hjärnspöken riva sönder mig? Uppsvälld i magen nu såklart och hur ska det gå ikväll? Vill bara att dagen ska ta slut, helvetesdag. Då kan jag vakna imorrn och börja om. Nu finns det en risk att jag fortsätter svulla tills det är sängdags. Ska jag gå och lägga mig nu? Ska jag kompensera genom att inte äta imorrn? Fast ska jag kompensera för allt det jag åt nu så borde jag inte äta på flera dagar... Vad krävs för att jag ska sluta äta ihjäl mig?!



Feels like I'm on a carousel. That's spining faster and faster. Chaotic. And I cant get of. It's to late.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0