NEMONEMONEMONEMONEMONEMONEMONEMONEMO

Första riktiga kärleken. En förfärlig historia. En osäker liten flicka möter självsäker player. Ni kan gissa hur det slutade? Sårad och förstörd i månader. Förstod aldrig vad jag gjorde fel, att det inte var jag som gjorde något fel. Det var ju han. Men la all skuld på mig själv. Grävde ner mig sa till mig själv att allt var mitt fel. Han manipulerade mig på något vis, sa att jag inte varit tydlig med mina känslor så han inte visste att jag var kär i honom. Så klassiskt.

Efter det har jag inte vågat släppa loss. Vågar inte visa någonting alls. Så rädd att bli sårad. Nu har du börjat återkomma i mina drömmar. Förstår inte varför. Saknar nog någon, inte just dig, utan bara någon att ha.

Nu vill jag visa dig! När jag blivit smal, nått mitt mål. Då ska du se mig, ångra dig och få känna hur det känns att bli dissad. Jag ska leka så mycket med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0