ÖNSKNINGAR INFÖR DEN 25 MARS 2008

Morgonvikt: 68.7kg. Det går neråt, sakta men säkert?
Filmkvällen igår gick super. Vart inte hos supersmalisen utan hos tjockisen. Så nötter och popcorn stod uppdukat. Lyckades hålla mig till några få nötter och mineralvatten. Då mådde jag bra. Innan jag stack iväg igår åt jag två ägg med skinka istället för en nutrilett. Dom är så fruktansvärt dyra så har inte råd att dricka två per dag. Får försöka äta ägg när jag är hemma och nutrilett när jag ska iväg någonstans. Men det är just när man lagar mat som hetsätningen kan komma igång. När man står i köket och ska samla ihop till en måltid... Men jag ska klara det! Finns inget som heter utan kontroll längre. Jag ska ALLTID ha läget under kontroll!

Idag vart det omelett med skinka till frukost. Lunchen får bli två kokta ägg då. Sen ska jag iväg och träna vid 15.00 och ikväll hem till en kompis. Hon ska ha våffelkväll men har sagt att jag ska äta hemma och kan komma och mysa sen. Till familjen säger jag att jag äter hos kompisen. Då kan jag dricka en nutrillet i mitt rum innan jag sticker iväg! Planerat in i de minsta detalj!





                               Tänk om någon får reda på den mörka hemlighet som vilar bakom mina läppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0