PLANER INFÖR VECKA TRETTON. CROSS MY FINGERS.

Måndag - Omelett med skinka. Styrketräning. Nutrieltt.  barnpassning och plugg. Åk iväg till stan/runda med tunnelbanan, "lådsas träna". Nutrilett.
Tisdag - Oopsies med skinka. Museeum. Nutrilett. Träning. Filmkväll. Säg att jag äter där (nutrilett).
Onsdag - Omelett med quorn. Styrketräning. Nutrilett. Hitta på något! kolla inspelat andra avenyn, lost och samanta. Laga middag (tomatsoppa)

Torsdag - Oppsies med skinka. Skola. Sallad till lunch. Skola. Träffa kompis. Träna. Nutrilett.
Fredag - Omelett med skinka. Tid hos sthlms centrum för ätsörningar (sjukanmäla mig?) Styrketräning! Stan? Nutrilett. Säg att jag ska iväg, åka en runda med tunnelbanan. Nutrilett. Utgång?
Lördag - Omelett med quorn. Träffa kompis? Nutrilett. Träning. Inflyttningsfest. Säg att jag äter där (nutrilett)
Söndag - Oopsies med skinka. INGEN BAKISSVULL! Nutrilett. Ut och rör på mig, va inte hemma! Låtsas träna vid middag (nutrilett)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0