SÅ OTAGGAD MÄNNISKA = TILL ÄNDRING I PLANERING.

Svett, magvärk, hemska tankar fyllde min natt. Inte blev det många timmars sömn. Vaknade upp med dåligt blodsocker så kunde inte åka och träna. Sitter här och väntar på att det ska stabillisera sig. Detta resulterar i att jag inte kan styrketräna idag (vill inte göra det på efermiddagen då det är så mycket folk). Får därför bli jympapass ikväll och styrka imorrn. Sitter nu och smuttar på en nutrilett cappucino, helt okej. Snart kommer kusinen med lilla bäbisen. Orkar inte vara hemma då och ta emot dom. Så det blir nog en runda genom stan innan träningen vid 19.00. Innan den ska jag slurpa i mig en nutrilett choklad.

Höll på att glömma det viktigaste. Jo, det verkar som att min teori i tidigare inlägget stämmer. Vågen stod imorse på 70kg. Försöker inbilla mig att det är vattenkilo och att de ska försvinna hyfsat fort... shiiiiit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0