STOP? STANNA. SLUT?

Morgonvikt: 67.8kg. Skillnaden krymer för var dag. Vågen var nära att stanna på 68kg. Antar att det är vattenkilona som runnit av mig nu. Då är det dags att börja kämpa. Men egentligen är en viktnergång på 0,2kg per dag det jag ska ligga på ifall jag ska gå ner 1kg i veckan. Man är så ivrig, jag har inget tålamod. Vill se resultat NU!

Ska fortsätta och äta som jag gjort nu senaste dagarna då det har funkat fantastiskt bra mot sug och hetsätning. För jag kan inte tänka mig hur jag skulle kunna minska ännu mer på maten. Äter omellet med skinka till frukost, 2 kokta ägg med skinka till lunch och en nutrilett shake vid middagen. Några dagar har jag tagit en grapefrukot till mellanmål. Hur ka jag kunna minska på detta? Måste fortfarande orka träna och plugga. Så jag fortsätter med denna kost ett par dagar till och ser vad som händer.

Det slog mig nu att tänk ifall min förbränning har minskat och det är därför vikten stannat upp? Hur ska man göra för att hålla igång förbrännigen trots att man minskat på maten. Jag försöker träna varje dag, äta en bra frukost som sätter igång förbränningen. Hur gör ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0