VECKA 14

Måndag. frukost: Omelett med skinka. Vatten och Te. Lunch: Ägg med skinka. Skola. Träning vid 19.00 drick Nutrilett innan. Säg att jag äter efteråt eller innan själv.
Tisdag: Frukost: Oopsies med skinka. Vatten och te. Gym. Spenatsoppa med kokt ägg. Söka sommarjobb. Nutrilett till middag. Säg att jag ska träna och äta innan/efter (åk en runda med tunnelbanan)
Onsdag: Frukost: Omelett med skinka. Plugga/Träffa Sofia. Lunch: Stekt ägg med krydda. Träning på kvällen. Drick Nutrilett. Säg att jag äter innan/efter.
Torsdag: Frukost: Oopsies med skinka. Gymma. Plugga. Lunch: Ägg med skinka. Spelning på kvällen. Säg att jag äter ute/hos en kompis (drick nutrilett)
Fredag: Frukost: Omelett med skinka. Skola. Nutrilett. PROMENAD. Hem och laga middag till familjen (lax)
Lördag: Frukost: Oopsies med skinka. Träning. Tomatsoppa med kokt ägg till lunch. Fest på kvällen, säg att jag äter där (drick nutrilett)
Söndag: Frukost: Oopsies våfflor med lite fil och hallon. PROMENAD. Nutrilett till lunch. Städa och tvätta. Laga mat till familjen (nyttig soppa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0