BAKSLAG

Det gick inte. Mönster upprepade sig igen. Alltid söndagar. Kan vi ta bort söndgar från veckodagarna!? Lägga dit en till tisdag? Började bra. Men var såklart väldigt sugen, när jag är bakis och trött så blir jag alltid så sugen på mat mat mat. När man ligger hemma hela dagen och bara kollar på film så finns det inte heller så mycket annat att göra... Lyckades äta ok till och med lunchen. Sen blev det ett helt tuggummipaket, lightläsk, macka. Försökte göra en normal middag. Men efter det var jag körd. Tor jag åt upp emot tio mackor... Åhh man blir så fruktansvärt besviken.

Trodde jag hade lärt mig något under veckan. Blir fundersam då jag faktiskt åt normalt under denna vecka. Ätit bröd. Så det har inte varit något förbjudet. Detta måste då betyda att mina hetsätningar inte har så mycket vad jag äter att göra, utan tror det är mer psykiskt. Ska därför köra pulverdiet i veckan! Vill se lite resultat. Får se hur mycket ork jag kommer ha, men morgonpromenad varje dag och träning varannan så blir det toppen! Hetsätningen igår berodde nog på en bakfylla, lågt blodsocker vilket gör att man är sugen och känner sig svag, lite ångest för gårdagen och för att jag inte pluggar, städar eller träffar någon. Tror jag måste börja bli mer aktiv på söndagar. Komma ut och träffa folk så det inte finns någon chans att jag hetsäter!!




Den här dagen började ju bra också. Bakade bröd och sitter här med världens svullnaste mage och huvudvärk... Ska snart åka och köpa dieten!! Nu eller aldrig typ... Fcik sådan inspiration av dels Selenathin.blogg.se (börja blogga igen!!! så jag kan få hjälp att hålla motivationen upp) och detta inlägg av nocupcakeshere.blogg.se!!

Kommentarer
Postat av: selena

så nu är jag tillbaka =) kör hårt med dieten de klarar du!

2009-05-11 @ 13:55:59
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: K

Kör på hårt nu!! =) Jag är faktiskt så skadad av att vara bakis att jag inte dricker nu när jag går på sträng diet. Vet att jag inte klarar av en bakisdag i veckan utan att faila.

2009-05-11 @ 19:51:08
URL: http://afrodisiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0