DET GÅR BRA NU VÄNNEN

Maten och träningen går bra nu. Försöker verkligen att äta mer regelbundet och mera. Men det är svårt att bryta sina gamla vanor. Har haft väldiga problem med mitt blodsocker senaste dagarna. Blir lätt så efter hetätning då jag får i mig socker för flera dagar frammåt. Blodsocker går upp och ner, liksom mitt humör och energi. Men ska försöka få det stabilt nu. Ikväll blir det fest hos en kompis. Kommer typ ingen jag känner för jag har sådana jävla svikarkompisar. Det enda dom bryr sig om är att jobba och tjäna pengar. Verkar vara viktigare än allt annat. Har försökt träffa en av dom i snart två veckor men det är alltid något som gör att hon måste ställa in i sista sekunden. Nu var det att hon sovit dåligt så hon inte orkar komma ikväll. Man blir sjukt besviken. Tänk på födelsedagsbarnet som planerat middag och nu så blir det inget för alla bara struntar i det och meddelar det samma dag. Snart kommer jag ine orkar ta kontakt med henne längre. Känns inte som att man betyder något. Jobb och karriär är inte allt, vi är trots allt bara 19 år. Lev lite också. Antar att jag egentligen bara är avundsjuk för att jag själv inte har något jobb. Men men, ska försöka ha kul ikväll fast jag känner mig otaggad. Hatar att inte känna många när man är på fest...

Kommentarer
Postat av: K

Bra att tänka positivt! Det påverkar en så himla mycket istället för om man tänker negativt. Känns som att kroppen klarar av så mycket mer när man är peppad och positivt inställd! Eller hur? Hoppas festen var rolig, trots att dina kompisar är lite knäppa! =(

2009-05-10 @ 11:48:21
URL: http://afrodisiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0