FREDAG 8 MAJ

Kännt mig svullen och haft ont i magen senaste dagarna. Idag kom mensen. Åh vad jag hatar att ha mens. Blir på så dåligt humör, magen uppsvälld och alltid kramp. Hoppas att det kan va en anledning till att jag stått still i vikt hela veckan fast jag ätit och rört på mig. Vi får se om några dagar då jag väger mig igen.

Jag sitter nästan och grinar framför datorn. Vet ni varför? Jo, idag har jag skrivit upp i kalendern att jag ska söka jobb. Får alltid sån fruktansvärd ångest när det gäller jobbsökande. Hela hösten tillbringade jag till att söka jobb men fick inget. Började då istället plugga nu i vår för att slippa söka jobb. Men nu är jag här igen. Har säkert sökt upp emot 30 jobb men inte fått NÅTT!! Vad ska jag göra, alla bara tjatar på mig och säger att det är så lätt. Fan heller. HATAR HATAR HATAR. Ska ringa till manpower, och några caféer. Sen får jag gå ut och läma cv:n. Kanske får bli arbetsförmedlingen också...

Önskar att mina föräldrar hade lite kontakter som kunde hjälpa mig. Dom flesta av mina vänner som fått riktigt bra heltidsjobb har fått det genom sina föräldrar. Mina föräldrar har inte ett skit att ge mig. Vet inte om dom bara är ohjälpsamma eller om dom inte känner rätt slags människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0