HEJDÅ

Har precis kommit hem från Dragana på stockholms centrum för ätstörningar. Hon är dietist och det var första gången vi träffades. Har tidigare gått hos en kurator som inte hjälpt mig ett skit. Men idag var det annorlunda. Hon var fantastisk. Fick mig att inse vad fan jag håller på med. Min kropp behöver näring. Äter jag inte så orkar inte kroppen, inte konstigt att jag mår som jag mår. Irriterad, deprimerad, ständigt livrädd för att hetsa, trött, fryser, gått upp i vikt pga av minskad förbränning. Snälla alla ni där ute! Får ni chansen så se till att träffa den tjejen!!

Nu sätter jag stopp... Tänker inte vara fast i detta helvete. Vill ut, ut i världen. Leva. Inte sitta här inlåst med mina hemska tankar om mat och mig själv. Varför inte göra det bästa av livet? Varför inte låta fina tankar komma in.

Ska träna för att få en vältränad kropp till i sommar, men äta bra så kroppen får igång förbränningen!

Kommer sluta läsa era bloggar. Hoppas ni får hjälp och kommer ur detta helvete vi befinner oss i. Önskar alla lycka till med tillfriskningen.



Så vacker hon är.



Riktig inspiration. Hon  till vänster är vacker hon till höger ser plastig och otroligt osäker ut.

Kommentarer
Postat av: pussel

Coolt, Dragana har jag haft här i Linköping =).

2009-08-21 @ 21:14:37
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0