KORT UPPDATERING

Dag ett med pulverdieten avklarade. Gick galant förutom att jag redan efter två påsar äcklas något så fruktansvärt av smaken. Nästan så att jag hellre inte äter något. Dock finns ett problem. Eller två. Är livrädd för att mina muskler ska försvinna och bara fettet som blir kvar. Visst kommer jag ha gått ner i vikt men kommer vara fet som en gris. Det andra är att min förbränning sjunker till noll. Då kommer det inte spela någon roll hur lite jag äter, den kommer ändå inte förbränna något, och sedan när jag börjar käka vanligt så kommer jag gå upp allt igen. Därför ställer jag nu dessa frågor:

- HUR GÖR NI FÖR ATT BEHÅLLA MUSKLERNA UNDER EXTREM DIET???

- HUR GÖR MAN FÖR ATT HÅLLA IGÅNG FÖRBRÄNNINGEN NÄR MAN BARA KÄKAR PULVER???

Hjälp snälla!



Kommentarer
Postat av: selena

haha jo jag har sett det, & jag är inte heller en utav dom som lägger sig & solar ute, aldrig inte än.



efter dag 3 för mig med pulverdiet klarar jag av att börja träna igen, då får jag tillbaka mera ork. de e bara att kämpa så lyckas man =)

2009-05-13 @ 18:25:37
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0