NU KÖR VI

Efter en riktigt hemsk hetsätningsdag känner jag mig taggad till tusen inför imorgon. ALLÉVO HERE I COME. Planen är alltså att följa deras kick-start då man BARA äter soppan i två veckor framåt. 5 påsar om dagen. Svindyrt blir det, men när jag tänkte efter så läggar jag säkert ner upp emot 400kr på vanlig mat annars också.

Egentligen skulle jag kunna till exempel käka ägg till frukost. Men jag vill följa detta slaviskt. Annars är det lätt att man blir slappare och slappare. Börjar med salld till, sen med dressing till, sen riven osv osv osv.

5 påsar om dagen. 2 till frukost, 1 till lunch, 1 till mellis, 1 till middag. Svart kaffe, fun light och te är ok. Får jag lågt blodsocker är det äpple som gäller. Morgonpromenad varje morgon förutom skoldagar. Träning varannan. Försöka att dra ner på alkoholen då det verkar som att den är boven till hetsätningen.

Det svåra blir hur jag ska göra med middagen. Bor ju hemma så familjen kommer undra om jag varje dag inte äter med dom. Får bli träning vid middagstid, långa dagar på stan, eller träffa kompisar på kvällarna!



Någon som har tips eller nått intressant att kommentera?

Kommentarer
Postat av: pussel

Hej! Vad är du för en egentligen? ;-) Du har ju ingen info... Du råkar inte bo i Linköping?? (Inte så troligt antar jag...=/). Jag vill ha en promenadkompis och gärna inte-hetsäta-söndags-kompis.. =P

2009-05-11 @ 23:39:16
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0