SÖNDAGAR..

Vad fan är det med söndagar? De funkar absolut inte för mig. Hetsar varje jävla lördagskväll/söndag. Gick ju så jävla bra i veckan. Nere på första delmålet 66 kg!!! Men sen bara flippar jag. Vi skulle ha schlagermiddag och jag hade bestämt att äta minimalt. Sen råkar jag kanske äta lite för mkt men ändå inte katastrof. Hade jag stoppat där hade allt varit lugnt. Men då känner jag mig misslyckad och hetssuget sätter igång. Blir chips och nötter, sen när alla gått hem fortsätter jag. På söndagen är jag alltid lite osäker hur jag ska göra med maten. Särskillt när jag hetsat kvällen innan. Då kan jag lika gärna äta vanligt idag och börja om på måndag... Åh varför finns det veckoslut och veckostart, hade allt bara gått runt hade jag klarat det. Så söndagen började med en ok frukost (champinjonsoppa) men jag kände mig ändå misslyckad som inte klarat av att äta pulverdieten. Går på  cirkus och äter en glass sen när jag kommer hem börjar det igen. Har aldrig ätit så mycket i mitt liv, inatt kändes det som att min amgsäck skulle spricka på riktigt. Blir så ledsen. Och när man läser andra bloggar och dom skriver att dom hetsätit, det är INGETING mot vad jag, en riktigt hetsätare äter. 10 mackor, 3 tallrikar glass, 1 chockladkaka + lösgodis, 2 potioner indisk mat...

Nu börjar jag om på pulverdieten och kör stenhårt med träningen. Morgonpromenad varje dag och sen någon typ av träning. Gym eller pass. Ska komma på något att göra i helgen så jag absolut inte får någon chans att hetsa. Ska på skiva på lördagen vilket resulterar i en bakissöndag.. HJÄÄÄÄÄLP

Målet om 63kg den första juni kvarstår. 66kg ska jag väga på lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0